بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

والوچین: کمپ تیم‌های والیبال ایران در سطح کلاس جهانی است|والیبال ایران در رده‌های سنی برنامه‌ریزی دقیقی دارد

  • کد خبر: ۱۱۹۵۱۲
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
والوچین: کمپ تیم‌های والیبال ایران در سطح کلاس جهانی است|والیبال ایران در رده‌های سنی برنامه‌ریزی دقیقی دارد
سرمربی تیم ملی والیبال مراکش گفت: والیبال ایران در سطح جهانی قرار دارد و مراکش باید برای رشد و توسعه این رشته ورزشی از تجربیات ایران بیشتر استفاده کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه برابر تیم ملی مراکش به پیروزی رسید. روبن والوچین سرمربی تیم ملی والیبال مراکش بعد از دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه شاگردانش برابر تیم ملی نوجوانان ایران درباره دلایل برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم در تهران، گفت: ابتدا جا دارد از فدراسیون والیبال ایران که بهترین شرایط را برای اردوی آماده‌سازی تیم ملی مراکش می‌ها کرده است، تشکر و قدردانی کنم. کمپ تیم‌های ملی والیبال ایران در سطح کلاس جهانی است و تمامی امکانات مورد نیاز تمرین را در اختیار دارد.
وی با بیان این‌که تیم ملی والیبال مراکش در آستانه بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی و برای تجربه جدیدی به ایران آمده است، گفت: با استفاده از امکانات کمپ تمرینی فدراسیون والیبال ایران برای حضور بهتر در مسابقات والیبال بازی‌های کشور‌های اسلامی در شهر قونیه ترکیه آماده می‌شویم.
سرمربی تیم ملی والیبال مراکش درباره شرایط این تیم، تصریح کرد: والیبال مراکش در حال تلاش برای نزدیک شدن به استاندار‌های جهانی است و اردوی آماده‌سازی تهران نیز با هدف استفاده از تجربیات والیبال ایران درحال برگزاری است. والیبال ایران در سطح جهانی قرار دارد و باید برای رشد و توسعه والیبال مراکش از تجربیات این کشور استفاده کنیم.
وی که ملیت آرژانتینی دارد، ادامه داد: به درستی می‌دانم که والیبال ایران چقدر برنامه‌ریزی دقیق و منظمی داشته تا در بین قدرت‌های جهانی این رشته ورزشی جایگاه خود را تثبیت کند.
سرمربی تیم ملی والیبال مراکش درباره دو بازی دوستانه با تیم ملی نوجوانان ایران نیز گفت: والیبال ایران در رده‌های سنی پایه برنامه‌ریزی دقیقی دارد و تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران بیش از دو دهه سابقه کار با تیم‌های پایه دارد و فردی کاملا مناسب برای این رده است که هم برنامه دارد و هم کار بلد است.
وی با بیان این‌که بازیکنان تیم ملی نوجوانان پسر ایران نیز شرایط فیزیکی فوق‌العاده‌ای دارند و به نظر من با رده سنی بزرگسالان نیز برابری می‌کنند، گفت: شرایط قدی خوب و سرویس‌های پرشی از جمله مزیت‌های خیلی مهم این تیم است. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آسیا و جهان است.
والوچین در پایان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی والیبال مراکش پس از اردوی آماده‌سازی تهران، عملکرد موفقی در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->