بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

والوچین: کمپ تیم‌های والیبال ایران در سطح کلاس جهانی است|والیبال ایران در رده‌های سنی برنامه‌ریزی دقیقی دارد

  • کد خبر: ۱۱۹۵۱۲
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
والوچین: کمپ تیم‌های والیبال ایران در سطح کلاس جهانی است|والیبال ایران در رده‌های سنی برنامه‌ریزی دقیقی دارد
سرمربی تیم ملی والیبال مراکش گفت: والیبال ایران در سطح جهانی قرار دارد و مراکش باید برای رشد و توسعه این رشته ورزشی از تجربیات ایران بیشتر استفاده کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه برابر تیم ملی مراکش به پیروزی رسید. روبن والوچین سرمربی تیم ملی والیبال مراکش بعد از دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه شاگردانش برابر تیم ملی نوجوانان ایران درباره دلایل برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم در تهران، گفت: ابتدا جا دارد از فدراسیون والیبال ایران که بهترین شرایط را برای اردوی آماده‌سازی تیم ملی مراکش می‌ها کرده است، تشکر و قدردانی کنم. کمپ تیم‌های ملی والیبال ایران در سطح کلاس جهانی است و تمامی امکانات مورد نیاز تمرین را در اختیار دارد.
وی با بیان این‌که تیم ملی والیبال مراکش در آستانه بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی و برای تجربه جدیدی به ایران آمده است، گفت: با استفاده از امکانات کمپ تمرینی فدراسیون والیبال ایران برای حضور بهتر در مسابقات والیبال بازی‌های کشور‌های اسلامی در شهر قونیه ترکیه آماده می‌شویم.
سرمربی تیم ملی والیبال مراکش درباره شرایط این تیم، تصریح کرد: والیبال مراکش در حال تلاش برای نزدیک شدن به استاندار‌های جهانی است و اردوی آماده‌سازی تهران نیز با هدف استفاده از تجربیات والیبال ایران درحال برگزاری است. والیبال ایران در سطح جهانی قرار دارد و باید برای رشد و توسعه والیبال مراکش از تجربیات این کشور استفاده کنیم.
وی که ملیت آرژانتینی دارد، ادامه داد: به درستی می‌دانم که والیبال ایران چقدر برنامه‌ریزی دقیق و منظمی داشته تا در بین قدرت‌های جهانی این رشته ورزشی جایگاه خود را تثبیت کند.
سرمربی تیم ملی والیبال مراکش درباره دو بازی دوستانه با تیم ملی نوجوانان ایران نیز گفت: والیبال ایران در رده‌های سنی پایه برنامه‌ریزی دقیقی دارد و تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران بیش از دو دهه سابقه کار با تیم‌های پایه دارد و فردی کاملا مناسب برای این رده است که هم برنامه دارد و هم کار بلد است.
وی با بیان این‌که بازیکنان تیم ملی نوجوانان پسر ایران نیز شرایط فیزیکی فوق‌العاده‌ای دارند و به نظر من با رده سنی بزرگسالان نیز برابری می‌کنند، گفت: شرایط قدی خوب و سرویس‌های پرشی از جمله مزیت‌های خیلی مهم این تیم است. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آسیا و جهان است.
والوچین در پایان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی والیبال مراکش پس از اردوی آماده‌سازی تهران، عملکرد موفقی در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->